פירוק חברה הוא תמיד תהליך מורכב שמעורבים בו גם לא מעט רגשות, שהרי אם פתיחת עסק היא הגשמת חלום סגירתו היא בגדר התנפצות של אותו חלום והודאה בכישלון. בנוסף כולל תהליך הפירוק – בין אם הוא יוזמה של הנושים ובין אם יוזמה של בעל/י המניות בחברה – פעולות רבות ולעתים גם בירוקרטיה שעלולה לסבך את התהליך, ועל כן כדאי להיעזר באנשי מקצוע שכבר צברנו מיומנות בביצוע פירוק חברה אונליין.

מהו שירות פירוק חברה אונליין?

פירוק חברה אונליין הינו שירות יקר ערך שמאפשר לבעלי חברות בע"מ שיש להן כושר פירעון (כלומר סך ההתחייבויות שלהן לא עולה על ערך הנכסים שבידן) לחדול מפעילות בדרך המהירה ביותר והפשוטה ביותר.

פירוק חברות אונליין חוסך סכומי כסף בלתי מבוטלים – חובות אגרה לרשם החברות, קנסות שונים ואפילו ניתן לקבל פטור מחובות האגרה של הגשת הבקשה לפירוק החברה. בנוסף לחיסכון הכספי מובטח למי שבוחר לפסוע בדרך זו תהליך יעיל במיוחד, ועל כן גם כזה שנמשך פרק זמן מינימלי, ובהתאם גם היציאה לדרך חדשה אחרי סגירת החברה תוכל להתבצע במהירות.

פירוק חברות במסלול המקוצר

אופציה אחת של פירוק חברות אונליין הוא של פירוק חברת יחיד במסלול מקוצר. אופציה זו מיועדת לחברות לא פעילות שיש בהן בעל מניות יחיד (שהוא גם הדירקטור היחיד). במקרים אלה הפרוצדורה פשוטה יחסית והשירות של הפירוק אונליין כולל שליחת כל הפרוטוקולים והמסמכים הנדרשים, מאומתים כחוק על ידי עורך דין, אל רשם החברות. בין המסמכים – פרוטוקול אסיפה כללית, תצהיר כושר פירעון ועוד.

פירוק חברה עם מספר בעלי מניות

מסלול זה מיועד לחברות שיש להן חובות בגין אגרת רשם החברות. השלבים של פירוק חברה אונליין במקרים אלה כוללים הגשת תצהיר (כושר פירעון), קבלתו על ידי רשם החברות, כינוס אסיפה כללית שבמהלכה מוחלט גם על מינוי מפרק, הודעה לרשם החברות על מינוי המפרק, תשלום אגרת פרסום ברשומות (כדי שנושי החברה יוכלו לדעת על הליך הפירוק מרצון ולתבוע את חובם), הכנת דו"ח מפרק ופעולות שונות להסרת השעבודים השונים וסילוק כלל החובות, תשלום אגרה לפרסום אודות כינוס האסיפה הסופית, וכינוס האסיפה שבה מוצג דו"ח המפרק ולמעשה מחוסלת החברה.