יצא לכם אי פעם להתמודד עם מצב שבו אתם נעצרים על ידי המשטרה ומובלים ישירות לא חקירה משטרתית בתנאים לא פשוטים ולא נוחים? כל מי שהגיע לסיטואציה כזו יודע שמדובר על אירוע מלחיץ מאוד שמשפיע על היכולת שלכם לחשוב בצורה צלולה. ולכן, החוק מאפשר לכם לקבל ליווי של נותני שירותים בתחום המשפט הפלילי, ובראשם שירותי עורך דין פלילי, כבר מהשנייה הראשונה למעצר. במקרים רבים, ההחלטה לפנות אל עורך דין קודם כל ולפני הכל, היא החלטה של תוכל לאפשר לכם להבין איך לתכנן את האסטרטגיה שלכם ואיך להתמודד עם האשמות מבלי להפליל את עצמכם או את האנשים הקרובים אליכם.

איך לבחור עו"ד פלילי גם תחת לחץ של זמן?

השכרת שירותיו של עורך דין פלילי בעת צרה מתבססת על:

  1. היכרות אישית – אם יש לכם עורך דין שמלווה אתכם כבר שנים ארוכות, הוא יהיה כמובן הבחירה הטבעית. זו היא דרך קלה מאוד לשכור את שירותיו של אדם שאתם מאמינים לו ויכולים לסמוך עליו.
  2. המלצות מהקרובים – בין אם מהמשפחה או מחברים, מעורכי דין או מאזרחים פשוטים, ההמלצות יאפשרו לכם לצמצם את לוחות הזמנים ולפנות רק לאנשים בעלי מומחיות בתחום הפלילי בו אתם מעורבים.
  3. חיפוש אינטרנטי –היום יותר מאי פעם כל המידע בנוגע על השירותים המקצועיים של עורכי דין גלוי ברשת האינטרנט ומאפשר לכם לבחור את איש המקצוע שלכם על בסיס הידע והניסיון שהוא או היא צברו לאורך השנים.

אל תשכחו – לכל עורך דין יש את תחומי ההתמחות שלו!

הדבר הכי טוב לעשות במהלך החיפושים אחרי עורך דין פלילי הוא להבין באיזה תחום התמחות אתם צריכים לקבל שירותי עורך דין. גם בעולם הפלילי יש התנסויות בתחומים משניים והן משפיעות על הביצועים של עורך הדין ועל הידע שהוא מפגין בכל שלבי החקירה השונים. כלומר, אם אתם בוחרים לעבוד עם עורך דין מתמחה בתחום מסוים, הסיכויים שלכם להביא לידי ביטוי את תמונת המצב כמו שאתם מכירים אותה על פי החוק, רק הולכת ועולה. מה שהופך את ההגנה המשפטית שלכם לאפקטיבית הרבה יותר.